zaterdag 22 januari 2011

Enkele leuke Escher spulletjes

Hallo mijn beste lezers, vandaag is het de laatste dag dat ik een berichtje plaats op deze blog. Ik hoop dat jullie weetjes over Escher zeer fijn en interessant vonden. Ik heb allesinds heel veel over hem geleerd. Ik vind hem, nu dat ik hem kan, dan ook een zeer boeiend persoon.

Ook al is het vandaag hier mijn laatste dag, toch wil dit echter niet zeggen dat ik niks nieuws over Escher voor jullie heb opgezocht. Daarom heb ik vandaag een Site voor jullie gezocht en gevonden waar je een heleboel fijne spullen met tekeningen van Escher kan kopen.Zo vind je op deze site t-chirts, puzzels, posters, boeken, en nog hele leuke dingen met tekeningen van hem op.  http://www.worldofescher.com/

Zo, dit is het einde van mijn blog. Ik hoop dat jullie het even interessant vonden als ik. Misschien tot de volgende blog. Daag!

Click here for more detail

Geen opmerkingen:

Een reactie posten