dinsdag 18 januari 2011

Enkele kunstwerken van Escher

Hallo mijn beste lezers.

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie opgezocht. Hier zijn allemaal kunstwerken van onze vriend Escher  in terug te vinden. Het filmpje is gemaakt in het Escher museum in Den Haag. Persoonlijk vind ik het jammer dat dit ik zo ver daar van daan woon. Want na het bekijken van dit filmpje, heb ik echt zin gekregen om dit museum te bezoeken.

De muziek in het fimpje past zeer goed bij het geheel. Dit omdat het zeer rustgevend is, net de beelden. Het bekijken  hiervan is dan ook een echte aanrader voor de Escher fans onder ons. Het enige jammere aan het filmpje is dat de beelden soms te snel verspringen. Hierdoor kan je soms de beelden niet voldoende bekijken. Maar bij het optreden van dit probleem, is de pauzeknop een zeer goede oplossing!

Ik hoop dat jullie net zoveel van het filmpje gaan genieten als ik heb gedaan. Bedankt voor het lezen van mijn blog, hopelijk tot morgen.

Groetjes Mimi.

1 opmerking: